"Ақмола облысы білім басқармасынын Есіл ауданы бойынша білім бөлімі Раздольный ауылының негізгі орта мектебі"коммуналдык мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Основная средняя школа села Раздольное отдела образования по Есильскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

ҚМЖ Қазақ тілі 5 сынып Сабақтың тақырыбы: Жұлдыздартуралыаңыздар, ертегілер. Мұғлім: Абдрахманова Айнур Нурлановна

19.03.2021

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Аспан әлемінің құпиялары.

Ақмола обылысы, Есіл ауданы.

Мектеп:Раздольный негізгі мектебі.

Күні, айы: 05.03.

Мұғалімнің аты-жөні: Абдрахманова Айнур Нурлановна

Сынып: 5

Сабаққа қатысқан оқушылар саны:3

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: -

Сабақтың тақырыбы:

Жұлдыздартуралыаңыздар, ертегілер.

 

Оқу мақсаты:

5.О6. Тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру.

5.А3.Ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айту.

5.Ж3.Жазба жұмыстарында сипаттау, бейнелеу құралдарын қолданып жазу.

Ойлау дағдыларының деңгейі:

Білу, түсіну және қолдану.

Сабақтың мақсаты:

1.Барлық оқушылар орындай алады: Жұлдыздар туралы аңыздар, ертегілер бойынша жаңа сөздерді меңгереді.

 

 

2.Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Жұлдыздар туралы аңыздар, ертегілер бойынша берілген сөздерді сипаттайды. Мәтіндіәңгімелеудеқазақтіліндегітөлдыбыстардыңдыбысталуынескереді.

 

 

3.Кейбір оқушылар орындай алады: Жазба жұмыстарында берілген бейнелеу құралдарын дұрыс қолданады және мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіреді.

Бағалаукритерийі:

Мәтіннен мағмұмат ала отырып өз пікірлерін айтады.

Ойын білдіру барысында қазақ тіліне тән төл дыбыстардың дыбысталу ерекшелігін ескереді.

Мәтін құрастыруда берілген бейнелеуқұралдарын дұрыс қолданады.

Тілдікмақсаттар:

 

жұлдыз,құпия, бақылау, аспан денесі,алма мойын, қолаң шаш, бұраң бел, моншақтай көз, қыр мұрын.

Құндылықтарға баулу.

 

Табиғатты сүюге тәрбиелеу.

Пәнаралықбайланыс.

Жаратылыстану. Бейнелеу өнері.

Тақырып бойынша алдыңғы білім

Қ. Сарин. «Тәуелсіздік» өлеңі.

«Ыстық орындық» арқылы тексеріледі.

АКТ қолдану дағдылары

Бейне материал; презентация, сурет, Венн диаграммасы.

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

          5 минут

(МК) Оқушылардың сабаққа дайындығы. Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру.

«Жүректен-жүрекке» әдісі арқылы психологиялық ахуал қалыптастыру.

Сиқырлы сандықшадан күн, жұлдыз, айдың суреттерін алғыза отырып топқа бөлу.

 

 

 

 

 

Сандықша, қиынды қағаздар, қүн, жұлдыз бен ай суреттері.

Сабақтың ортасы

35 минут

(МК,) Ребус арқылы тақырыпты ашу.

   ,                   ,,,             ,,           ,,      ‘,       ““

 

Тақырыпқа сай бейнежазбаға көңілдерін аудару. 1тапсырма.(Ө, ЖЖ)«Аспан әлеміндегі ғаламшарлар» тақырыбына  сурет салғызып, бірнеше сөз жазғызу. Сурет пен сөз арқылы ауызша мәтін құрап, жұбына өз көзкарасын білдіреді. Әңгімелеу кезінде қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын ескеріп айтады.

Кері байланыс: Әр оқушы осы тапсырманы түрлі-түсті қарындаштар арқылы байланыс жасайды. Жасыл түс- тапсырма қиын болған жоқ.

Сары түс- тапсырма қиынырақ болды.

Жасыл түс-тапсырма қиын болды.

Осы қарындаштар арқылы қалағанын көтереді.

2 тапсырма.(ТЖ.) Джигсо әдісі.Топта әрқайсысы өз бетімен оқиды, топта талқылайды. Содан кейін әр топтан бір оқушы келесі топқа барып мәтіннің мазмұнын әңгімелейді.Айту барысында қазақ тіліне тән төл дыбыстардың дыбысталу ерекшелігін ескеререді.

1 топ.Аңыз бойынша өткен заманда біреудің Айсұлу және Күнсұлу деген екі егіз қызы болыпты. Екеуі де теңдесі жоқ сұлу екен. Бірінен бірі асқан сұлумын деп, бірімен-бірі үнемі ұрысысып, жиі-жиі жанжалдасып қалады екен.Бір күні Күнсұлу іс тігіп отырған Айсұлуға тиісіп: - Сеннен мен сұлумын!  дейді.

2 топ.Ал Айсұлу болса: - Жоқ, сен сұлу емессің, мен сұлумын! – деп таласады. Ақыр аяғында бұл талас үлкен шатаққа айналады. Ыза қысып, әбден ашуланған Күнсұлу өзіне қарсы келіп отырған Айсұлудың бетін тырнап алады. Күнсұлу тырнағының дағы Айсұлудың бетіне өшпестей болып тиеді.

3 топ.Міне, содан бері Айсұлу жұрттан ұялып, тек түнде ғана тысқа шығады екен. Ал, бейбастықпен қатты ұятқа қалған Күнсұлу түн қараңғылығында бұғып жатады екен. Содан бері Айсұлу мен Күнсұлу біріне-бірі көрінбей, бірінен-бірі жасырынып, аулақтап жүреді екен. Кесірлі Ай жазасын осылай тартқан.(128 сөз)

Кері байланыс: Әр топ бір-бірлеріне саусақтар арқылы кері байланыс жасайды.

 

Серігіту сәті. Билеп, әуенді тыңдап,  әнді айтады.

 

3 тапсырма.(ӨЖ).«Пікір сызығы» стратегиясы бойынша өз пікірлерін білдіру.

                    

Айсұлу    Күнсұлу

Кері байланыс:Смайликарқылы кері байланыс жасайды.

4 тапсырма. (ТЖ) Оқушылар Күнсұлу келбетін сипаттап, мәтін құрайды. Сипаттауда берілген бейнелеу құралдарын қолданады.

Бейнелеу құралдары: Алма мойын, қолаң шаш, бұраң бел, моншақтай көз, қыр мұрын.

 

 

Кері байланыс:  Оқушылар «екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы бірін-бірі тыңдайды,бағалайды, пікір білдіреді.

5 тапсырма. (ТЖ). Әр топ мәтін бойынша хикая картасын жасап, қорғайды.

 

Теңдесі жоқ сұлулар

Егіз қыздар

Таласады.

Жұрттан ұялады.

Бетінен тырнап алады

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс: Оқушылар айдың суреті арқылы кері байланыс жасайды.Толғанай – түсіндім. Жарты ай- сұрақтарым бар. Туған ай  түсінбедім.

 

 

 

 

 

Аспан әлемінде Күннен әлдеқайда үлкен жұлдыздар бар.mp4

 

түрлі-түсті қарындаштар

 

 

 

 

Джигсо әдісі

қима қағаздар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ертегілер әлемі - Казахские детские песни - Fairy Tales Song in Kazakh.mp4

 

 

 

 

 

Постер.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

3 минут

Сабақты қорытындылау мақсатында оқушылар сабақ барысында нені білгені, қалай жұмыс істегені, не қызық әрі жеңіл болғаны, не қиындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады.

Сұрақ-жауап   ретінде  ауызша жүргіземін.Оқушыларға келесі сұрақтар қоямын:

Тапсырмаларды  орындауда  қандай қиындық туды?       

Не себептен қиын болды?

          Күнсұлу      Венн диаграммасы       Айсұлу

 

Жанжалды бастайды, ашуға беріледі, тырнап алады.

Егіз қыздар,теңдесі жоқ сұлулар.

Қарсыласады,бетіне дақ түседі, жұрттан ұялады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үйге тапсырма: Күнсұлу мен Айсұлу аңыз ертегісін мазмұнын айту.

 

Сабақ бойынша рефлексия:

   2 минут

  • Егер саған сабақ ұнаса және тапсырманың барлығын сәтті орындаған болсаң зымыранды жасыл түске боя.
  • Егер сен сабақта белгілі бір қиындықты кездестіпген болсаң, зымыранды сары түске боя.
  • Егер саған сабақ барысында тапсырмаларды орындау қиын болып, мұғалімнің көмегі қажет болса, зымыранды қызыл түске боя.

 

           

 

Бағалау критерийі

Дескриптор

-Мәтін құрастыруда  өз көзқарастарын білдіреді.                           -Мәтіннен мағмұмат ала отырып өз пікірлерін айтады.

Ойын білдіру барысында қазақ тіліне тән төл дыбыстардың дыбысталу ерекшелігін ескереді.

-Мәтін құрастыруда берілген бейнелеуқұралдарын дұрыс қолданады.

1.

 

2.

 

 

 

 

 

3.

 

4.

 

 

 5.

-Ауызша  мәтін құрайды.

-Мәтінді оқып, өз көзқарасын айта алады.

-Мәтінді түсінеді;

-Мәтіннен мағмұмат ала отырып өз пікірлерін айтады.

Айту барысында қазақ тіліне тән төл дыбыстардың дыбысталу ерекшелігін ескеререді.

-Мәтіндегі кейіпкерлерге өз пікірлерін білдіреді.-Бейнелеу арқылы мәтін құрап жаза алады. Күнсұлудың келбетін сипаттау үшінұсынылған бейнелеу құралдарын қолданады.-Мәтін бойынша  хикая картасын жасайды.

 



Добавить комментарий



Включить данные в подпись
Жаңартылған күні: 19.03.2021 14:34
Құрылған күні: 19.03.2021 14:34

Текст