"Ақмола облысы білім басқармасынын Есіл ауданы бойынша білім бөлімі Раздольный ауылының негізгі орта мектебі"коммуналдык мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Основная средняя школа села Раздольное отдела образования по Есильскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Өзін-өзі бағалау нәтижелері бойынша қорытынды "Балапан" шағын орталығы 2024-2025 оқу жылы

"Раздольное ауылының негізгі орта мектебі" КММ директорының 10.06.2025 жылғы № 68 бұйрығымен мектептің 2024-2025 оқу жылындағы қызметіне өзін-өзі бағалау жүргізу үшін комиссия құрылды. "Балапан" шағын орталығында (3 жастан 6 жасқа дейінгі балалар) жүзеге асырылатын мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту қызметін өзін-өзі бағалау "білім беру ұйымдарын бағалау өлшемшарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім Министрінің 05.12.2022 жылғы № 486 бұйрығы және білім беру ұйымдарын Өзін-өзі бағалауды ұйымдастыру және өткізу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар негізінде жүргізілді (1-Параграф. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарын бағалау критерийлері). Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту саласындағы мектептің өзін-өзі бағалау барысында 2024-2025 оқу жылында мыналар анықталды: 1. БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМЫНЫҢ ЖАЛПЫ СИПАТТАМАСЫ 1) білім беру ұйымының атауы, орналасқан жері (заңды мекенжайы және нақты орналасқан жерінің мекенжайы): Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімінің Раздольное ауылының негізгі орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесі жанындағы "Балапан "шағын орталығы Қазақстан Республикасы, 020916, Ақмола облысы, Есіл ауданы, Свободный ауылдық округі, Раздольное ауылы, Октябрьская көшесі, 10 ғимарат. Негіздеме: заңды тұлғаны мемлекеттік қайта тіркеу туралы 2021 жылғы 16 қаңтардағы анықтама бірегей нөмірі БСН 030740004865 (1-қосымша) 2) заңды тұлғаның байланыс деректері: телефон 87774281433 электрондық gu_lubi_chw@mail.ru razdolnoe_osh@mail.kz веб-сайт http://schoolrazdolnoye-esil-akm.edu.kz Негіздеме: 22.09.2023 ж. № 220 қызметтерді мемлекеттік сатып алу туралы шарт (2-қосымша) 3) заңды тұлға өкілінің байланыс деректері: Хангишиева Светлана Алексеевна Негізі: "С. А. Хангишиеваны тағайындау туралы" 15.08.2017 №38 Бұйрық. (3-қосымша) 4) құқық белгілейтін және құрылтай құжаттары: - жарғы Ақмола облысы әкімдігінің 2021 жылғы 05 қаңтардағы № А-1/2 қаулысымен бекітілген (4-қосымша) 5) рұқсат беру құжаттары: - білім беру қызметіне лицензия № kz85laa00019817 22.01.2021 ж. қосымшасымен (5-қосымша) 2. КАДРЛЫҚ ӘЛЕУЕТТІ ТАЛДАУ Тәрбие мен оқыту нәтижелеріне бағдарланған мазмұнға критерийлер: - мектепке дейінгі ұйымдар қызметінің үлгілік қағидаларын сақтау тиісті бейін бойынша жоғары (жоғары оқу орнынан кейінгі) педагогикалық білімі бар педагогтер туралы мәліметтер немесе педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат, оның ішінде базалық білімі жоқ педагогтер туралы мәліметтер Шағын орталықта бір тәрбиеші жұмыс істейді. Тәрбиешінің "Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту"біліктілігі бойынша арнайы орта білімі бар. Осылайша, мектепке дейінгі білімі бар педагогтардың үлесі 100% құрайды. мемлекеттік білім беру ұйымы басшыларының аттестаттаудан өткендігі туралы мәліметтер үш жылда бір рет "Балапан" шағын орталығы "Раздольное ауылының негізгі орта мектебі" КММ басшылығымен орналасқан. Мектеп әкімшілігі аттестаттаудан уақтылы өтеді: Хангишиева С. А.. - мектеп директоры-еңбек өтілі 7 жыл 9 ай. 2024-2025 жылдары аттестаттаудан өтті. педагогтердің біліктілік санатының деңгейін арттыру/растау туралы мәліметтер кемінде бес жылда бір рет Мұғалімнің жұмыс өтілі аз, сондықтан 2025-2026 оқу жылында ол аттестаттаудан өтеді. басшы кадрлардың, педагогтердің біліктілігін арттыру туралы мәліметтер кемінде үш жылда бір рет Мектеп әкімшілігі мен тәрбиешілердің кәсіби құзыреттілігін арттыру аясында Біліктілікті арттыру курстарынан уақтылы өтуге көп көңіл бөлінеді. Жұмыстың бұл бағыты ҚР Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 28 қаңтардағы № 95 "педагогтердің біліктілігін арттыру курстарын ұйымдастыру және өткізу, сондай-ақ педагог қызметін курстан кейінгі сүйемелдеу қағидалары"бұйрығына сәйкес жүргізіледі. Оқу жылы басталар алдында курстық дайындықтың перспективалық жоспары жасалады. Қажетті курстар бойынша аудандық білім бөліміне өтінім жіберіледі. Мектеп әкімшілігі біліктілікті арттыру курстарынан уақтылы өтеді: С. а. Хангишиева 2023 жылы"ӨРЛЕУ ""шағын жинақты мектепті басқарудағы цифрлық шешімдер" курстарынан өтті Тәрбиеші Жукова А. Г. 2025 жылы" AGZHAN "Ғылыми-білім беру орталығы"педагогтардың біліктілігін арттыруда ойын технологияларын түрлендіру және пайдалану тиімділігі" курстарынан өтті 3. ТӘРБИЕЛЕНУШІЛЕР КОНТИНГЕНТІ Тәрбие мен оқыту нәтижелеріне бағдарланған мазмұнға критерийлер: - мектепке дейінгі ұйымдар қызметінің үлгілік қағидаларын сақтау

Жасына байланысты, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар тәрбиеленушілер контингенті туралы мәліметтер "Балапан" шағын орталығына 3 және 4 жастағы, 5 жастағы балалар келеді. Оқу жылының басында топтарды қалыптастыру және тәрбиеленушілерді бір жас санатынан екіншісіне ауыстыру туралы бұйрық шығарылады. Осылайша, екінші және үшінші жыл шағын орталыққа баратын балалар барлық қажетті деңгейлерде оқытылады: орта топ, аға топ,мектепалды даярлық. Шағын орталық 20 балаға баруға арналған. Жыл ішінде 8 тәрбиеленуші келеді. Балалар бір жас тобында оқиды. Олардың ішінде: – орта жастағы-2 бала, - егде жастағы-2 бала, - мектеп жасына дейінгі-4 бала. Шағын орталықта ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар жоқ. жас топтарының толықтығы туралы, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды ескере отырып мәліметтер Әр түрлі жас топтарының болуы туралы мәліметтер "Балапан" шағын орталығында 8 тәрбиеленуші қатысатын түрлі жастағы топ жұмыс істейді. Оқыту тілі-Орыс тілі. Білім алушылар (тәрбиеленушілер)контингентінің қозғалысы туралы мәліметтер "Балапан"шағын орталығы тәрбиеленушілер 01.09.2024 ж. 7 1 жыл ішінде келді бір жыл ішінде шығарылды - тәрбиеленушілер 01.06.2025 ж. 8 Білім беру ұйымдарында мемлекеттік білім беру тапсырысын орналастыру туралы мәліметтер Тәрбие және оқыту мерзіміне қойылатын талаптар: - балалардың жасын ескере отырып, жас топтарын қалыптастыру кезінде талаптарды сақтау ҚР МЖМБС 03.08.2022 жылғы № 348 сәйкес "Балапан" шағын орталығында жас кезеңділігі сақталады: орта жас, үлкен жас,мектепалды жас. Оқу жылының басында мектепте балалардың жасын ескере отырып, жас топтарын қалыптастыру туралы бұйрық шығарылады. - 1-сыныпқа тәрбиеленушіні қабылдағанға дейін ІАҚ үлгілік оқу бағдарламасын игеру мерзімдерін сақтау "Раздольное ауылының негізгі орта мектебі" КММ жанындағы "Балапан" шағын орталығында мектеп жасына дейінгі (3-6 жас) балаларды оқыту ұйымдастырылды. Үлгілік оқу бағдарламасын игеру мерзімі 3 жылды құрайды: - орташа жасы-1 жыл, - егде жас-1 жыл, - мектепке дейінгі жас-1 жыл. 4. ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ЖҰМЫС Тәрбие мен оқыту нәтижелеріне бағдарланған мазмұнға критерийлер: - жұмыс оқу жоспарлары мен ұйымдасқан қызметтің мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының талаптарына және мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарына сәйкестігі Ұйымдастырылған қызмет 03.08.2022 жылғы № 348 мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына, ҚР Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 12 желтоқсандағы № 557 Бұйрығымен бекітілген үлгілік оқу жоспарларына (09.09.2022 жылға № 394 өзгертулер мен толықтырулармен) және мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың бұйрығымен бекітілген Үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес жүзеге асырылады ҚР ПМ 2022 жылғы 14 қазандағы № 422. Осы құжаттардың негізінде орта топқа, жоғары топқа және мектепалды даярлық тобына арналған оқу жұмыс жоспары, орта топқа, жоғары топқа және мектепалды даярлық тобына бөлек перспективалық жоспарлау жасалды. Айнымалы компонент жоқ . -мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына және білім беру бағдарламаларына (вариативті, жеке, бейімделген, қосымша)сәйкес білім беру қызметін жүзеге асыру Тәрбие мен оқыту ҚР ПМ 2022 жылғы 14 қазандағы № 422 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде жүргізіледі. Осы бағдарламаның мазмұны: - дені сау баланы тәрбиелеу, өз денсаулығына саналы көзқарасты, салауатты өмір салтының негіздерін, қауіпсіз өмір сүру дағдыларын қалыптастыру; ауызша сөйлеу, сөздік қорын қалыптастыру, әртүрлі өмірлік жағдайларда қарым-қатынас дағдыларын игеру, қолдың ұсақ моторикасын дамыту, балалардың жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, командада жұмыс істеу дағдыларын дамыту; - тәрбиеленушілердің қоршаған әлеммен өзара іс-қимыл жасау үшін қажетті танымдық және зерттеу қызметінің қарапайым дағдыларын меңгеруі; - өнер туындыларын қабылдау және түсіну дағдылары мен дағдыларын, қоршаған әлемді эмоционалды тануды қалыптастыру, тәрбиеленушілердің өзіндік шығармашылық қызметіне жағдай жасау; - тәрбиеленушілерді, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оң әлеуметтендіру, оларды әлеуметтік-мәдени нормаларға, отбасы, қоғам және мемлекет дәстүрлеріне баулу, рухани-адамгершілік құндылықтарды қалыптастыру; - мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту мен бастауыш білім беру арасындағы оқыту, дамыту және тәрбиелеу міндеттерін ескере отырып, сабақтастық пен сабақтастық қағидаттарын қамтамасыз ету; - бастауыш білім беру ұйымдарында мектеп жасына дейінгі тәрбиеленушілерді оқыту үшін тең бастапқы мүмкіндіктер жасау. Ұйымдастырылған қызметті жоспарлау кезінде тәрбиеленушілер тәрбие мен оқыту процесінде қол жеткізуі тиіс міндеттерді қамтитын перспективалық жоспарлау жасалды. Қойылған мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізу бойынша бақылауды жүзеге асыру үшін оқушылардың жетістіктеріне мониторинг жүргізіледі. Бұл мониторинг жылына үш рет жүргізіледі: бастапқы, аралық және қорытынды. Оның нәтижелері білім беру қызметі нәтижелерінің көрсеткіштері болып табылады. Ұйымдастырылған іс-әрекеттен басқа, оқушылармен түрлі білім беру ойындары, мониторинг нәтижелері бойынша түзету бойынша қосымша сабақтар, психологиялық сабақтар, тренингтер және т.б. топта және сыныпта жағымды психологиялық микроклимат, мейірімді атмосфера құрылды. Барлық тәрбиеленушілер жеке және жас ерекшеліктерін ескере отырып, өздерінің жас топтарына сәйкес ұйымдастырылған оқу іс-шараларына қатысады. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар жоқ. Тәрбиеленушілердің оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне критерийлер: - тәрбиеленушілердің оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне қойылатын талаптардың сәйкестігі және сақталуы Тәрбиеленушілердің оқу жүктемесінің максималды көлемі Мектеп жасына дейінгі балаларға (3-5 жас) арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларына сәйкес келеді. Ұйымдастырылған іс-шаралар кестеге сәйкес сабақ түрінде және режимдік сәттерде белгіленген міндеттерді күнделікті іске асыру түрінде жүзеге асырылады. - орта топ (3 жастан бастап) - 5 сабақ; - аға топ (4 жастан бастап)-6 сабақ; - мектепалды топ (5 жастан бастап) - ұзақтығы 25 минут 20 сағат. 5. ОҚУ-МАТЕРИАЛДЫҚ АКТИВТЕР Тәрбие мен оқыту нәтижелеріне бағдарланған мазмұнға критерийлер: - мектепке дейінгі ұйымдар қызметінің үлгілік қағидаларын сақтау Ғимарат туралы мәліметтер (ғимарат түрі, салынған жылы, жобалық қуаты, ағымдағы және күрделі жөндеу жұмыстарын жүргізу қажеттілігі және т. б.) "Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімінің Раздольное ауылының негізгі орта мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің жанындағы "Балапан" шағын орталығы мектеп ғимаратында орналасқан. Салынған жылы 1964. 20 тәрбиеленушінің жобалық қуаты, ағымдағы косметикалық жөндеу жыл сайын жүргізіледі. 6. ОҚУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМІН БАҒАЛАУ Тәрбие мен оқыту нәтижелеріне бағдарланған мазмұнға критерийлер: - баланың даму мониторингін қамтамасыз ететін және оның жеке дамуын жоспарлаудың негізі болып табылатын мектеп жасына дейінгі тәрбиеленушілерді оқыту нәтижелерінің болуы 2024-2025 оқу жылы ішінде "мектепке дейінгі балалық шақ" республикалық орталығының ғылыми-әдістемелік кеңесі ұсынған Мектеп жасына дейінгі балалардың дағдылары мен дағдыларын дамыту мониторингі бойынша әдістемелік ұсынымдарға сәйкес мектеп жасына дейінгі балалардың дағдылары мен дағдыларын дамыту мониторингі жүргізілді (2020 жылғы 28 қыркүйектегі № 5 хаттама және 2024 жылғы 05 қаңтардағы № 1 хаттама). Жүргізілген мониторинг қорытындысы бойынша жиынтық есеп жасалады және тәрбиеленушілердің жеке даму карталары толтырылады. Анықталған олқылықтарды жою бойынша түзету жұмыстары жүргізілуде. Мониторинг қорытындысы бойынша нәтижелер алынды: Бастапқы мониторинг тобы, 2 және 3 деңгейдегі балалардың үлесі аралық мониторинг, 2 және 3 деңгейдегі балалардың үлесі қорытынды мониторинг, 2 және 3 деңгейдегі балалардың үлесі Орташа 50 100 100 Аға 100 100 100 Мектепалды 100 65 95 барлығы 65 80 98 - тәрбиеленушілердің даму мониторингінің (бастапқы) нәтижелерінің болуы және талдауы 2024 жылдың қыркүйегінде мектеп жасына дейінгі балалардың дағдыларын дамытудың бастапқы мониторингі жүргізілді. Бастапқы мониторинг нәтижелеріне сәйкес шағын орталықтың аға тобының тәрбиеленушілері 100% көлемде 2 деңгейдегі дағдылар мен дағдыларға ие. Мониторинг қорытындысы бойынша түзету шаралары жоспарланған болатын. - үлгілік оқу бағдарламасына қосымшаға сәйкес балалардың жасын ескере отырып, тәрбиеленушілердің жетістіктері мониторингінің (қорытынды) нәтижелерінің болуы және талдауы Мектеп жасына дейінгі балалардың дағдылары мен дағдыларын дамытудың қорытынды мониторингіне сәйкес барлық тәрбиеленушілер үлгілік оқу бағдарламасын толық көлемде игерді 8. КЕМШІЛІКТЕР МЕН ЕСКЕРТУЛЕР, ОЛАРДЫ ШЕШУ ЖОЛДАРЫ Материалдық базаның әлсіздігі, әдістемелік құралдардың жетіспеушілігі. 9. ҚОРЫТЫНДЫЛАР МЕН ҰСЫНЫСТАР "Раздольное ауылының негізгі орта мектебі" КММ жанындағы "Балапан" шағын орталығы қауіпсіз, жайлы жағдайда жұмыс істейді. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту жұмысының бағыты педагогикалық ұжымның алдына қойылған мақсаттар мен міндеттерге сәйкес келеді. Тәрбие-білім беру процесін "Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту"мамандығы бойынша білімі бар тәрбиеші жүзеге асырады. Тәрбиешілердің біліктілігін арттыру кестеге сәйкес жүргізіледі. Оқушылармен зияткерлік конкурстарға қатысу бойынша жұмыс ұйымдастырылды, бірақ шығармашылық және спорттық конкурстарға қатысу бойынша жұмысты жолға қою қажет. Тәрбиеленушілердің білім, білік және дағды көлемін игеру (мониторинг қорытындысы бойынша) 100% құрайды.

Барлық қажетті нормативтік және әдістемелік база құрылды. Тәрбие-білім беру процесі нормативтік-құқықтық құжаттарға сәйкес ұйымдастырылған. Оқу жұмыс жоспары бекітілген мәйіттерге сәйкес жасалған. Перспективалық жоспарлау қолданыстағы үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес келеді. Пәндер бойынша оқу бағдарламасы толық көлемде орындалды. Жоғарыда айтылғандардың негізінде Комиссия қорытынды жасайды: "Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімінің Раздольное ауылының негізгі орта мектебі" КММ жанындағы "Балапан" шағын орталығы қазіргі заманғы деңгейде тәрбие-білім беру процесін ұйымдастыру үшін қажетті оқу-педагогикалық әлеуетке және білікті педагогикалық ұжымға ие. Білім беру ұйымдарын бағалау критерийлеріне №1 және №5 қосымшаларға сәйкес " zhaqsy "бағаланады. Мектеп директоры: Ханкишиева С. А.


Текст