«Акмола облысы білім басқармасының
Есіл ауданы бойынша білім бөлімінің
Раздольное ауылының негізгі орта мектебі» КММ «Балапан» шағын орталығының
өзін-өзі бағалау нәтижелері бойынша
ҚОРЫТЫНДЫ
Раздольное ауылы
«Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім беру бөлімінің Раздольное ауылының негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі жанындағы «Балапан» шағын орталығы
Қазақстан Республикасы, 020916, Ақмола облысы, Есіл ауданы, Свободный ауылдық округі, Раздольный ауылы, Октябрьская көшесі, 10 ғимарат.
телефон 87774281433
электрондық почта gu_lubi_chw@mail.ru , razdolnoe_osh@mail.kz
web-сайт http://schoolrazdolnoye-esil-akm.edu.kz/
Хангишиева Светлана Алексеевна
Негіздеме: «С.А. Хангишиеваны тағайындау туралы» 15.08.2017 жылғы № 38 бұйрық. (1-қосымша)
- 2021 жылғы 15 қаңтардағы заңды тұлғаны мемлекеттік қайта тіркеу туралы анықтама бірегей нөмірі 030740004865 (2-қосымша)
- жарғы Ақмола облысы әкімдігінің 2021 жылғы 05 қаңтардағы № А-1/2 қаулысымен бекітілген (3-қосымша)
- өтінішке жауабы бар 16.11.2016 жылғы санитарлық-эпидемиологиялық тексеру актісі (4-қосымша)
- қызметті жүзеге асырудың басталғаны туралы № KZ43RVK00012420 хабарлама (5-қосымша)
- қосымшасымен бірге 22.01.2021 жылғы № KZ85LAA00019817 білім беру қызметіне лицензия (6-қосымша)
- Медициналық қызметпен айналысуға арналған 19.04.2019 жылғы N 19008956 мемлекеттік лицензия (7-қосымша)
«Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім беру бөлімінің Раздольное ауылының негізгі орта мектебі» КММ-де мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту «Раздольное ауылының негізгі орта мектебі» КММ жанындағы «Балапан» шағын орталығында жүзеге асырылады.
«Балапан» шағын орталығы 2016 жылдың 17 қарашасында ашылды.
Шағын орталықтың жобалық қуаты: 20 тәрбиеленуші
«Ақмола облысы әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі құрылтайшысы, сондай-ақ оған қатысты оның мүлкіне қатысты құқық субъектісінің функцияларын жүзеге асыратын орган болып табылады.
Басқаруды жүзеге асыратын орган «Ақмола облысының білім басқармасы» мемлекеттік мекемесі болып табылады.
Сондай-ақ білім беру ұйымы қызметінің ішкі еңбек тәртібін реттейтін құжаттар, өкімдік құжаттар, мектеп ішіндегі жергілікті актілер, ережелер бар.
Білім беру ұйымының түрі:
«Раздольное ауылының негізгі орта мектебі» КММ жанындағы «Балапан» шағын орталығы
Оқыту тілі: орыс тілі
1-топ - 3, 4 және 5 жастағы балалар үшін әртүрлі жастағы.
01.09 оқу жылындағы тәрбиеленушілер саны (8-қосымша):
тәрбиеленушілер саны |
Оқу жылы |
||
2022-2023 |
2023-2024 |
2024-2025 |
|
Шағын орталық: |
10 |
9 |
7 |
Орташа |
5 |
2 |
2 |
Үлкен |
2 |
4 |
4 |
Мектепалды |
3 |
3 |
1 |
барлығы |
10 |
9 |
7 |
Тәрбиеленушілерді шағын орталыққа қабылдау мемлекеттік қызмет болып табылады және ақпараттық жүйе арқылы жүзеге асырылады Akmola.kz. Әрбір тәрбиеленушіге жеке іс толтырылады, ол мектепте сақталады.
Шағын орталықта ұйымдастырылған қызмет күн тәртібіне сәйкес жүзеге асырылады:
- қыркүйектен мамырға дейін - білім беру-тәрбие процесі;
- жұмыс аптасы - бес күндік;
- балалардың болу ұзақтығы
2022-2023ж 08:30-17:00
2023-2024 08:30-17:00;
2024-2025 с 08:30-17:00
«Балапан» шағын орталығы - балалар толық күн болатын шағын орталық.
Оқыту нәтижелеріне бағдарланған мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту мазмұнына қойылатын талаптар
2) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 14 қазандағы № 422 бұйрығымен бекітілген мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес білім беру қызметін жүзеге асыру
Тәрбие мен оқыту ҚР БҒМ 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде жүргізілді (2022-2023 оқу жылына дейін). бес білім беру саласы бойынша: «Денсаулық», «Коммуникация», «Таным», «Шығармашылық» және «Әлеумет» және түрлі қызмет түрлерін ұйымдастыру арқылы оларды ықпалдастыру жолымен іске асырылады және перспективалық жоспарлауда көрініс тапты. 2022-2023 оқу жылынан бастап тәрбие мен оқыту ҚР Білім министрінің 2022 жылғы 14 қазандағы № 422 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде жүзеге асырылады,
оның ішінде:
күтілетін нәтижелер түрінде ұсынылған мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізу.
Ұйымдастырылған оқу қызметін жоспарлау кезінде балалар тәрбие мен оқыту процесінде қол жеткізуі тиіс мақсаттар мен міндеттерді қамтитын перспективалық жоспарлау (10-қосымша) жасалады. Апта сайын жас топтары бойынша циклограммалар жасалады (11-қосымша). Қойылған мақсаттар мен міндеттерге қол
жеткізу бойынша бақылауды жүзеге асыру үшін оқушылардың жетістіктеріне мониторинг жүргізіледі (12-қосымша). Бұл мониторинг жылына үш рет жүргізіледі: бастапқы, аралық және қорытынды. Оның нәтижелері білім беру қызметі нәтижелерінің индикаторлары болып табылады.
Мониторинг қорытындысы бойынша мынадай нәтижелер алынды:
2022-2023 оқу жылы:
Топ |
Бастапқы мониторинг, 2 және 3-деңгейдегі балалардың үлесі |
Аралық мониторинг, 2 және 3-деңгейдегі балалардың үлесі |
Қорытынды мониторинг, 2 және 3-деңгейдегі балалардың үлесі |
Орташа |
50 |
75 |
100 |
Үлкен |
100 |
100 |
100 |
мектепалды |
75 |
100 |
100 |
барлығы |
75% |
92% |
100 |
2023-2024 оқу жылы:
Топ |
Бастапқы мониторинг, 2 және 3-деңгейдегі балалардың үлесі |
Аралық мониторинг, 2 және 3-деңгейдегі балалардың үлесі |
Қорытынды мониторинг, 2 және 3-деңгейдегі балалардың үлесі |
Орташа |
50 |
70 |
100 |
Үлкен |
75 |
85 |
100 |
мектепалды |
50 |
68 |
100 |
барлығы |
59% |
75 |
100 |
2024-2025 оқу жылы:
Топ |
Бастапқы мониторинг, 2 және 3-деңгейдегі балалардың үлесі |
Аралық мониторинг, 2 және 3-деңгейдегі балалардың үлесі |
Қорытынды мониторинг, 2 және 3-деңгейдегі балалардың үлесі |
Орташа |
50 |
|
|
Үлкен |
100 |
|
|
мектепалды |
100 |
|
|
барлығы |
84% |
|
|
қозғалыс, коммуникативтік, танымдық, шығармашылық, әлеуметтік білімді, іскерлік пен дағдыларды, өзін-өзі оқыту дағдыларын, оның ішінде ерте жастағы балаларды қалыптастыру
Бұл білім, білік және дағдылар оқушыларда ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті процесінде қалыптастырылады, ол оқу жұмыс жоспарына сәйкес жасалған сабақ кестесі негізінде жүзеге асырылады.
Оқу жылының 2022-2023 бастап мектепалды топта ұйымдастырылған қызмет ұзақтығы 25 минуттан жүзеге асырылады. Шағын орталықта ұйымдастырылған қызмет күн тәртібіне сәйкес жүзеге асырылады және уақыт аралығы болмайды.
Ұйымдастырылған қызмет кесте бойынша сабақтарда ғана емес, сондай-ақ күн бойы күнделікті режимдік сәттердің барысында да жүзеге асырылады.
тәрбиелеу мен оқытудың психологиялық-педагогикалық жағдайларын
Ұйымдастырылған оқу қызметінен басқа тәрбиеленушілермен түрлі дамыту ойындары, мониторинг қорытындылары бойынша түзету бойынша қосымша сабақтар, психологиялық сабақтар, тренингтер және т.б. өткізіледі, Топта оң психологиялық микроклимат, тілектестік атмосфера жасалған.
мектепке дейінгі жастағы тәрбиеленушілерді бастауыш білім беру ұйымдарында оқыту үшін тең бастапқы мүмкіндіктер жасау
Оқу жылы бойы топқа түскен кезде оған бейімделудің барлық процесін қадағалауға және оны бала үшін барынша жайлы етуге мүмкіндік беретін бейімделу парағы ашылады. Барлық тәрбиеленушілермен олардың жас ерекшеліктеріне сәйкес сабақтар өткізіледі.
мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту, бастауыш білім беру арасындағы оқыту, дамыту және тәрбиелік міндеттерді ескере отырып, сабақтастық пен үздіксіздік қағидаттарын қамтамасыз ету
Оқу жылының басында топтарды қалыптастыру және тәрбиеленушілерді бір жас санатынан екіншісіне ауыстыру туралы бұйрық шығарылады. Осылайша, бірінші, екінші және үшінші жылдары шағын орталыққа баратын балалар барлық қажетті деңгейлер бойынша оқудан өтеді: орта топ, аға топ, мектепалды топ.
тәрбиеленушілердің жеке және жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу қызметіне даярлау
Барлық тәрбиеленушілер жеке және жас ерекшеліктерін ескере отырып, өздерінің жас топтарына сәйкес ұйымдастырылған оқу қызметіне қатысады. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар жоқ.
креативтілікті, коммуникабельділікті, сын тұрғысынан ойлауды және командада өзара іс-қимыл жасай білуді дамытуға бағытталған әлеуметтік-тұлғалық қасиеттерді қалыптастыру
Тәрбиешінің декреттік демалыста болуына байланысты біліктілікті арттыру курстары жоқ. Курстардан өтудің жоспарланған күні 2024-2025 жылдың бірінші жартыжылдығы.
формированию духовно-нравственных навыков, основанных на национальных традициях и общечеловеческих ценностях
«Раздольное ауылының негізгі орта мектебі» КММ жанындағы «Балапан» шағын орталығында тәрбие жұмысы «Біртұтас тәрбие» біртұтас тәрбие бағдарламасы негізінде жүзеге асырылады. Жыл сайын тәрбие жұмысының жоспарлары жасалады (13-қосымша)
Тәрбиенің негізгі құндылықтары:
Ұлттық мүдде/ Национальный интерес
Ар-ұят/ Совесть
Талап/ Стремление
Қорғау/Защита
Тәрбие жұмысының басым бағыттары:
1) қазақстандық патриотизм мен азаматтықты тәрбиелеу, құқықтық тәрбиелеу;
2) рухани-адамгершілік тәрбие;
3) ұлттық тәрбие;
4) отбасылық тәрбие;
5) еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие;
6) көп мәдени және көркем-эстетикалық тәрбие;
7) зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу;
8) дене тәрбиесі, салауатты өмір салты.
Тәрбиеші ұлттық дәстүрлер мен жалпыадамзаттық құндылықтарға негізделген рухани-адамгершілік дағдыларды қалыптастыру жөніндегі тәрбие жұмысының мазмұнын жоспарлайды. Шағын Отан - Раздольное ауылымен танысу арқылы мектепке дейінгі жастағы балалардың ұлттық және әлеуметтік-мәдени даму жағдайларының компоненттері циклограммаларда жоспарланған.
Тәрбиелік міндеттерді шешу барлық білім беру салаларын қамтиды және тәрбиешінің балалармен және ата-аналармен жұмысының барлық нысандары арқылы жүзеге асырылады:
- білім беру қызметінде (сабақтарда);
- ойында;
- педагогтің балалармен бірлескен қызметінде;
- мәдени-демалыс қызметінде;
- балалардың дербес қызметінде;
- тәрбиеленушілердің ата-аналарымен бірлескен қызметте;
- қоғаммен жұмыс істеуде.
Тәрбиеші қазақстандық патриотизмді, азаматтықты, ұлттық тәрбиені тәрбиелеу бойынша жұмыс түрлерін түрлендіруге тырысады: барлық білім беру облыстары бойынша сабақтар, туған ауылының аумағында экскурсиялар, патриоттық мерекелер өткізу, балалар жұмыстарының көрмесін өткізу, театрландырылған қойылымдар ұйымдастыру. Бұл бағытта мынадай іс-шаралар өткізілді: «Менің сүйікті шағын орталығым» экскурсиясы, «Қазақстан халқының тілдері күні» іс-шарасы. Педагог балалармен көркем шығармалар оқиды, Отан туралы сөздер мен мақалдарды үйренеді, ұлттық киімдермен таныстырады.
Отбасылық тәрбие бойынша жұмыстар ерекше орын алады: Отбасы күніне арналған «Менің туған-туыстарым» өлеңдерін үйрену, ата-аналармен «Мақал бекер айтылмайды» іс-шарасы, «Алтын күз», «Жаңа жыл» мерекелеріне ата-аналармен қолөнер жасау, «Наурыз» мерекесіне ата-аналармен жыл сайынғы шай ішу, «Асық» ата-аналармен ойындар , «Бес асық». Аналар күніне, Әке күніне, Қарттар күніне аппликация-ашық хаттар жасау. Мектеп жасына дейiнгi балалар ата-аналарымен және педагогпен бiрге iздестiру-зерттеу қызметiнде Қазақстанның тарихы мен ұлттық дәстүрлерiн зерделейдi. «Қазақ тұрмыс заттары» жобасы балалар мен олардың ата-аналарының жылы отбасылық қарым-қатынасын дамыту туралы, қазақтардың ұлттық дәстүрлері туралы, көшпенділердің өмір сүру салты туралы, онда жиһаздарға орын жоқ және оның орнына жастықтар қойылды. Бүкіл жоба арқылы туған үйіне, кішкентай Отанына деген сүйіспеншілікті тәрбиелеу өтті. Тәрбиеші балалар мен олардың ата-аналарына Қазақстан тарихын ғана емес, қазіргі заманның мысалдарын да білудің маңыздылығын ойын, қызықты түрде жеткізеді. Қазіргі заманға, біздің замандастарымыздың тарихына назар аударады.
Оқушылардың ата-аналарымен үнемі ақпараттық айдарлар («Жас ерекшеліктері», «Баланың қауіпсіздігі», «Зорлық-зомбылықсыз балалық шақ»), әңгімелесулер өткізіледі. Шағын орталықтың өміріне ата-аналардың қызығушылығы мен қатысуының жоғары деңгейі байқалады. Ата-аналар балаларға арналған мерекелерді, театрландырылған қойылымдарды ұйымдастыруға қатысады. Тәрбиеші ата-аналарды тәрбие процесіне тартады: жеке және топтық консультациялар, ата-аналар жиналыстары, ақпараттық стенділерді безендіру, балалар мен ата-аналардың бірлескен қолөнер көрмелерін ұйымдастыру, ата-аналардың балалар концерттері мен мерекелеріне қатысуы.
Рухани-адамгершілік тәрбие бағытында мынадай іс-шаралар өткізілді: «Алтын күз» таңертеңгісі, «Қазақстан Республикасы күні» челлендж, «Алғыс айту күні» акциясы, «Жаңа жылға арналған ғажайыптар» таңертеңгісі, «Халықаралық әйелдер күні» таңертеңгісі, «Күлкі күні» ойын-сауық, «Мектепке дейінгі қызметкер күні» ұжымдық аппликациясы, қарау әдептілік, достық туралы мультфильмдер, Дүниежүзілік балалар күніне арналған «Балалық шақ күлсін» ойын бағдарламасы, «Жарқын Наурыз мерекесі» ертеңгілік. Бағдарлама аясында жыл сайын "Құстарды азықтандыру. Азырақ достарымызға қамқорлық ". Балалармен және олардың ата-аналарымен құстарға арналған жемшөп дайындау бойынша жұмыстар жүргізілді, қыста құстарды азықтандыру қажеттілігі туралы әңгімелер жүргізілді, балаларға қыстайтын құстардың түрлерімен иллюстрациялар көрсетілді. Ата-аналар мен балалар акцияға белсене қатысып, ауылымызда қыстайтын құстарға қамқорлық көрсетті.
Дене тәрбиесі және салауатты өмір салты бағыты бойынша шағын орталықта мынадай іс-шаралар өткізіледі: күнделікті жаттығу, ұйқыдан кейінгі гимнастика, саусақ гимнастикасы, тыныс алу жаттығулары, спорттық мерекелер, «Көңілді старттар», «Асық», «Бестемше», «Бес тас» ұлттық ойындары. Ұйымдастырылған қызмет уақытында физминуттар өткізіледі.
Тәрбиешілер балаларға және олардың ата-аналарына әрбір қазақстандық білім - болашақтағы табыстың ең іргелі факторы екенін түсінуі тиіс екенін түсіндіреді. Зияткерлік тәрбие жөніндегі тәрбие жоспарына сәйкес оқушылармен іс-шаралар өткізіледі («Бәрін білгім келеді», «Ең ақылды»). Балалар түрлі ғылым салаларында танымдық бейнероликтер мен мультфильмдерді тамашалайды. Балалар үшін Ғарышкерлер күні мерекесі ерекше қызығушылық тудырады («Ғарыштың құпия әлемі» таңертеңгісі, фотоаймақ, қолөнер бұйымдары, суреттер және т.б. көрмесі). Балалармен мектеп кітапханасына экскурсиялар ұйымдастырылады. Сондай-ақ, кітапқа қызығушылықты дамыту мақсатында оқушылармен «Кітап ауруханасы» іс-шарасы өткізіледі, оның аясында балалар кітаптарды жөндеді.
Ребустарды, балалармен табышпаздарды шешу кезінде тәрбиеші балаларға қойылған сұрақтарды ақыл-ой мен логикалық ойлауға пайдаланады - осының бәрі ойлау әрекетіне ықпал етеді. Дамушы ойындарға материалдарды таңдау кезінде негізгі білім беру бағдарламасының негізіне жататын дидактиканың негізгі қағидаттарына баса назар аударады, балалардың жас және гендерлік ерекшеліктерін, сондай-ақ олардың даму деңгейін ескереді.
Тәрбиеші мектеп жасына дейінгі балалардың сенсомоторлық функциясын, шығармашылық қабілеттерін, балалардың сөйлеуін, Қазақстан мәдениетіне араласуын пластилинопластика (пластилиннен мүсіндеу) технологиясын пайдалану арқылы көрсетті. Осы бағыт аясында «Бұл әлем қандай керемет, қараңызшы!» атты шығармашылық жұмыстар көрмесі ұйымдастырылуда. Құндылық бағдарларды қалыптастыруға, шығармашылық әлеуетті дамытуға, туған өлкенің табиғатын бақылай білуге жәрдемдесу мақсатында.
Тәрбие іс-шаралары мен сабақтары туралы ақпарат «Балапан» шағын орталығының әлеуметтік желісінде және «Раздольное ауылының негізгі орта мектебі» КММ ресми сайтында тұрақты жарияланады.
3) ОҚД үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес баланың өмірін қорғауды және денсаулығын нығайтуды қамтамасыз ететін пәндік-кеңістіктік дамыту ортасын құру.
Ұйымдастырылған оқу қызметі ойын, диалог және т.б. нысанында өткізілетін сабақтар түрінде жүзеге асырылады, Тәрбиешілер балаларды білім беру қызметіне белсенді қатысуға тартады. Білім беру қызметін табысты ұйымдастыру үшін картотекалар, дидактикалық материалдар, дамытушы ойыншықтар, конструкторлар және т.б. бар.
Тәрбиешінің жұмысын ұйымдастыру үшін ноутбук, теледидар, музыка орталығы бар (14-қосымша).
4) «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту» мамандығы бойынша білімі бар, МЖМБС талаптарына және ОҚД үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту мазмұнын орындауды қамтамасыз ететін педагогтердің болуы
Шағын орталықта 1 тәрбиеші жұмыс істейді.
Тәрбиешілердің сапалық құрамын талдай отырып, мынадай көріністі аламыз:
|
Оқу жылы |
||
|
2022-2023 |
2023-2024 |
2024-2025 |
тәрбиешілердің барлығы |
1 |
1 |
1 |
- жоғары білімді |
0 |
0 |
0 |
- Арнайы білім беру |
1 |
1 |
1 |
біліктілік санаттары бойынша: |
|
|
|
бірінші |
0 |
0 |
0 |
педагог-зерттеуші |
0 |
0 |
0 |
педагог-сарапшы |
0 |
0 |
0 |
педагог-модератор |
0 |
0 |
0 |
санатсыз |
1 |
1 |
1 |
Тәрбиешінің «Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту» біліктілігі бойынша білімі бар. Осылайша, мектепке дейінгі білімі бар педагогтардың үлесі 100% -ды құрайды. Тәрбиешінің дипломы қоса беріледі (15-қосымша).
5) баланың ерекшеліктерін ескере отырып, жеке оқу жоспарлары мен жеке бағдарламаларын әзірлеу кезінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту кезінде инклюзивті білім беру талаптарын орындау
Шағын орталықта ерекше білім беру қажеттілігі бар балалар жоқ. Алайда, егер мұндай балалар оқу жылы ішінде пайда болса, нормативтік-құқықтық база бар: ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған үлгілік оқу жоспарлары, әдістемелік нұсқаулар және т.б.
6) баланың даму мониторингін қамтамасыз ететін және оның жеке дамуын жоспарлаудың негізі болып табылатын оқыту нәтижелерінің болуы
Әрбір оқу жылы бойы «Мектепке дейінгі балалық шақ» республикалық орталығының Ғылыми-әдістемелік кеңесі ұсынған Мектепке дейінгі жастағы балалардың іскерлігі мен дағдыларын дамыту мониторингі жөніндегі әдістемелік ұсынымдарға сәйкес мектепке дейінгі жастағы балалардың іскерлігі мен дағдыларын дамыту мониторингі жүргізілді. Жүргізілген мониторингтің қорытындысы бойынша жиынтық есеп жасалады (16-қосымша) және тәрбиеленушілердің жеке даму карталары толтырылады (17-қосымша). Анықталған кемшіліктерді жою бойынша түзету жұмыстары жүргізіледі.
7) түрлі қызмет түрлерін ұйымдастыру арқылы біріктіру арқылы «Денсаулық», «Коммуникация», «Таным», «Шығармашылық», «Әлеумет» білім беру салаларына негізделген мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту мазмұнын іске асыру
2022-2023 оқу жылынан бастап жаңа үлгілік оқу жоспарлары мен үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес білім беру облыстары жоқ. Осылайша, өтпелі тақырыптар алынып тасталды. Айлар бойынша перспективалық толассыз жоспарлау жасалады. Бұл жоспарлау тек ұйымдастырылған қызмет түрінде ғана емес, сондай-ақ күн бойы режимдік сәттерде мақсатты көздеуді көздейді.
Жыл сайын тәрбиеленушілер түрлі байқауларға қатысады. Қатысу нәтижелері 18-қосымшада келтірілген. Тәрбиеленушілер зияткерлік және тәрбиелік байқауларға қатысады.
2. Тәрбиеленушілердің оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне қойылатын талаптар
1) ҚІБ ҮОЖ-да белгіленген тәрбиеленушілердің оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне қойылатын талаптарға сәйкестігі және сақталуы
2022-2023 оқу жылынан бастап тәрбиеленушілердің оқу жүктемесінің ең жоғары көлемі мектепке дейінгі жастағы (3-5 жастағы) балаларға арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларымен регламенттеледі:
- орташа топ (3 жастан бастап) - аптасына уақытша шектеусіз 5 ұйымдастырылған қызмет сабағы;
- аға топ (4 жастан бастап) - аптасына уақытша шектеусіз 6 ұйымдасқан қызмет сабағы;
- мектепалды топ (5 жастан бастап) - 20 сағат, ұзақтығы 25 минут.
2) оқыту тілдері бойынша апталық оқу жүктемесін сақтау
Оқу жүктемесі орыс тілінде оқытатын балалар үшін апталық оқу жүктемесінің көлеміне сәйкес келеді.
3. Тәрбиеленушілердің дайындық деңгейіне қойылатын талаптар
1) жас кезеңділігіне сәйкес тәрбиеленушілердің жетістіктері мониторингінің (қорытынды) болуы және нәтижелерін талдау
Мектеп жасына дейiнгi балалардың iскерлiгi мен дағдыларының дамуына жүргiзiлген мониторингке сәйкес барлық тәрбиеленушiлер Үлгiлiк оқу бағдарламасын толық көлемде игередi.
5. Оқу мерзіміне қойылатын талаптар
1) жас кезеңділігін сақтау және топтарды бір жас немесе әртүрлі жас қағидаты бойынша жасақтау
ҚР МЖБС 03.08.2022 жылғы № 348 сәйкес «Балапан» шағын орталығында жас кезеңділігі сақталады:
орташа жасы (орта топ) - 3 жастан бастап балалар;
ересек жас (ересек топ) - 4 жастан бастап балалар;
мектепалды топ - 5 жастан асқан балалар.
2)тәрбиеленушіні 1-сыныпқа қабылдағанға дейін ҚІД үлгілік оқу бағдарламасын меңгеру мерзімдерін сақтау
«Раздольное ауылының негізгі орта мектебі» КММ жанындағы «Балапан» шағын орталығында мектепке дейінгі жастағы (3-6 жас) балаларды оқыту ұйымдастырылған. Үлгілік оқу бағдарламасын игеру мерзімі 3 жылды құрайды:
- орташа жасы (орташа топ) - 1 жыл,
- ересек жас (ересек топ) - 1 жас,
- мектепалды жас (мектепалды топ) - 1 жас.
Өзін-өзі бағалау қорытындысы бойынша мынадай қорытынды жасауға болады: «Раздольное ауылының негізгі орта мектебі» КММ жанындағы «Балапан» шағын орталығы қауіпсіз, жайлы жағдайда жұмыс істейді. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту жұмысының бағыты педагогтің алдына қойылған мақсаттар мен міндеттерге сәйкес келеді.
Тәрбие-білім беру процесін «Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту» мамандығы бойынша білімі бар тәрбиеші жүзеге асырады.
Тәрбиеленушілермен зияткерлік конкурстарға қатысу бойынша жұмыс ұйымдастырылған, бірақ шығармашылық және спорттық конкурстарға қатысу бойынша жұмысты жолға қою қажет.
Тәрбиеленушілердің білім, іскерлік және дағды көлемін игеру (мониторинг қорытындысы бойынша) 100% -ды құрайды.
Барлық қажетті нормативтік және әдістемелік база құрылды. Тәрбие-білім беру процесі нормативтік-құқықтық құжаттарға сәйкес ұйымдастырылған. Оқу жұмыс жоспары бекітілген ҮОЖ-ға сәйкес жасалған. Перспективалық толассыз жоспарлау қолданыстағы Үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес келеді. Оқу бағдарламасы толық көлемде орындалады.
Дамудың құндылық басымдықтары
Жоғарыда айтылғандардың барлығын ескере отырып, біз күтілетін нәтижеге:
Индикаторлар |
2024-2025 |
2025-2026 |
2026-2027 |
Шағын орталық тәрбиеленушілерінің саны |
8 |
5 |
5 |
Тәрбиешілердің үлесі: педагог-модератор |
100% |
100% |
100% |
Жас мамандардың саны |
- |
- |
- |
Инновациялық жобаларға қатысатын педагогтардың саны |
1 |
1 |
1 |
білім беру сапасы |
100% |
100% |
100% |
Пәндік олимпиадалар мен жарыстарға қатысушылар мен жеңімпаздардың үлесі |
100% |
100% |
100% |
Жоғарыда баяндалғанның негізінде Комиссия қорытынды жасайды: «Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім беру бөлімінің Раздольное ауылының негізгі орта мектебі» КММ жанындағы «Балапан» шағын орталығы қазіргі заманғы деңгейде тәрбие-білім беру процесін ұйымдастыру үшін қажетті оқу-педагогикалық әлеуетке және білікті педагогикалық ұжымға ие.
Білім беру ұйымдарын бағалау критерийлерінің № 1 және № 5 қосымшаларына сәйкес «zhaqsy» бағаланады.